Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2013

Δυνατές συγκινήσεις

Γεια σας τι μου κάνετε. Επιστρέψαμε από την αγροτική δουλειά που είχαμε στο χωριό και  δείτε  τι καρπό που βγάλαμε.
Δεν θα σας πω την κούραση που είχαμε όπου ξυπνούσαμε από τις 6 το πρωί και γυρίζαμε 6 το απόγευμα,αλλά τις βόλτες μας τα  βραδάκια.  Ένα βράδυ συνάντησα ένα πρόσωπο που πριν 4-5 χρόνια στα φοιτητικά  μου χρόνια κάναμε πολύ παρέα ήμασταν συνέχεια μαζί από το πρωί ως το βράδυ το συνάντησα τυχαία στη Χαλκιδική  και χάρηκα πολύ που  το είδα.  Απομακρύνεσαι με άτομα που κάποια στιγμή της ζωής σου έκανες πολύ παρέα  σταματάνε οι  επαφές χωρίς να έχει προηγηθεί κάτι. Χάρηκα πραγματικά που το ξανά είδα. 

Το επόμενο βραδάκι  αποφασίσαμε να πάμε με παρέα έξω μια βολτούλα να περπατήσουμε στην παραλία μας, εκείνο το βράδυ είχε   βραδιά φωτογραφίας και όσοι λάβανε μέρος στην εκδήλωση είχαν ένα θέμα, ο ένας θάλασσα  ο άλλος βουνό, ο άλλος ηλιοβασίλεμα.  Ένας κύριος είχε θέμα τα παλιά χρόνια δεκαετία 60- 70 . Κάποια στιγμή έτσι όπως απολάμβανα τις φωτογραφίες του είδα   αυτή...

... Είναι ο παππούς μου και η γιαγιά μου.  Την γιαγιά μου δεν την πρόλαβα έφυγε το ΄71 και ο παππούς μου το 1994 όταν ήμουν 9 χρονών. Μια φωτογραφία μια ιστορία 42 χρόνια πριν και την είδα να φιγουράρει ανάμεσα σε τόσες φωτογραφίες.  Απίστευτο;

                           Επίσης φιγουράρει και στο youtube..και έχει και πολλά χτυπήματα. φυσικά ούτε λεπτό δεν το σκέφτηκα,  την αγόρασα, και την άλλη μέρα την έδειξα στον πατέρα μου,. Μόλις την είδε δάκρυσε και μου  είπε    << Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ>>
Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μια φωτογραφία μπορεί να σε γεμίσει τόσα συναισθήματα να σου ξυπνήσει μνήμες.  Τελικά ισχύει αυτό που λένε ΄΄ μια  φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις''. Ο πατέρας μου μας διηγήθηκε ολόκληρες ιστορίες με τον  γα'ι'δαράκο τον Κίτσο

   Ανεκτίμητη  αξία. 

2 σχόλια:

  1. πολύ συγκινητικό..ειδικά που δε το περίμενες οτι θα δεις αυτή τη φωτογαφία...ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας και συμφωνώ με όλο το κείμενο σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χάρηκα που σε βρήκα σήμερα! Πολύ ωραίο μπλογκ και πολύ συγκινητική ανάρτηση...
    Και με έχεις και στα αγαπημένα σου μπλογκ;; Πόσο χαίρομαι, αλήθεια! Να είσαι καλά και καλό μεσημέρι!
    (Δεν πιστεύω να σε έχω επισκεφτεί ξανά και να έχω πάθει αλτσχάϊμερ! χαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις