Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

ΒΡΟΧΟ{βραβειό}ΠΤΩΣΗ

Καλησπέρα μέσα σε 5 μέρες έλαβα 3 βραβεία από αγαπημένα μου 
blogs. Αν και έλεγα να τα αφήσω και να ασχοληθώ με τις αναρτήσεις τους κατά το Νοέμβρη είπα ας ασχοληθώ λιγάκι, γιατί ακολουθούν και άλλα
 λοιπόν 

οι μικρές μου στιγμές    στις 15 του μήνα μου χάρισε αυτό το 

βραβείο  σήμερα παρέλαβα το ίδιο και από την  φοβου τη πεθερά 
Κορίτσια σας ευχαριστώ που με σκεφτήκατε και με τιμήσατε με τα βραβεία σας.
  Πρέπει λοιπόν τώρα να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις.  
Ας ξεκινήσω!

1)Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;


  Όταν έχω εσένα...μη φοβου κανένα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι



  1. Ο Μητροπάνος είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής
  2. Είναι το αγαπημένο μου τραγούδι
  3. Το χορέψαμε στο γάμο μας
  4. {{Όταν έχω εσένα ...μη φοβου κανένα}}. Νομίζω το καταλαβαίνετε το νόημα.  Αν έχετε όρεξη μπείτε και διαβάσετε τους στίχους αλλά ακουστέ και το τραγούδι
Δεν έχω υπογραφή, αλλά νομίζω ότι ήρθε ο καιρός να βάλω.


2)Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;


 Θα ήθελα να είμαι τρεχούμενο νερό σε ποτάμι και να τρέχει χωρίς 


γυρισμό. {όχι λίμνες και βάλτους}.Μόνο τρεχούμενο


3)Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν


 "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα 


λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;


   Ο αυθορμητισμός μου, και  το ότι είμαι παρορμητική;



4)Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να 


γράφεις;

  
  σε όλη αυτή την ιστορία γοητευτικό βρίσκω το ότι συνομιλώ με 

πρόσωπα που δεν τα έχω γνωρίσει από κοντά αλλά μέσω blog 


νιώθω ότι τα ξέρω και έχω σχηματίσει και πρόσωπα στο μυαλό μου.


αυτή είναι η μαγεία. 


5)Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή';



                   <<αφαιρέθηκε>>    


  Είναι η αγαπημένη μου, δείτε  την, καμαρώστε μας. Θα την κατεβάσω σε καμιά 10 μέρες {για πολλούς λόγους}


6)Αγαπημένη λέξη:


  ελπίζω! αγαπάω!




Ήρθε λοιπόν και η σειρά μου να παραδώσω το βραβείο στους επόμενους  7 bloggers!




  1. ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ ΤΑΞΙΔΙ
  2. MARILISE 2
  3. mommywiki.
  4. ΕΚΦΡΑΣΟΥ
  5. marie-meraki
  6. /pink-angel
  7. oldthings


Καλό σας βράδυ 
                          Καλή εβδομάδα!!





                                               


15 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!!! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, θα κάνω ανάρτηση πολύ σύντομα!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα να'χουμε! (Υ.Γ. Η φωτο σας είναι πανέμορφη!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Τι όμορφη οικογενειακή φωτογραφία!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να χαρείς το βραβείο...ωραίες απαντήσεις, ειδικά αυτή που ήθελες να είσαι νερό..η φωτο σας πολύ όμορφη και δίπλα στη θάλασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααααα συγκινθηκα τοσο με τη φωτο που εβαλες για τη ζωη!!!! ευχομαι συντομα να ερθει και αλλο παιδακι στην ζωη σας! συγκινηθηκα τοσο πολυ!!!! χαιρομαι τοσο για εσας! παντα ευτυχισμενοι ευχομαι! <3

    συγχαρητηρια για το βραβειακι σου! παντα βραβεια ευχομαι και εντος και εκτος μπλοκ! χιχιχι
    σ ευχαριστω παρα πολυ για το βραβειο που μου δινεις, το δεχομαι με χαρα αλλα το εχω ηδη αναρτησει στο παρελθον και το εχω δωσει με τη σειρα μου δε αλλους μπλοκερς. εδω μπορεις να δεις τη σχετικη αναρτηση: http://ekfrastite.blogspot.gr/2013/10/starz-blog-awards.html

    φιλακια πολλα! καλη εβδομαδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια. καλη σου μερα

      Διαγραφή
  5. εισαστε ολοι κουκλοι ευχαριστω παρα πολυ για το βραβειο θα κανω συντομα αναρτηση χαρηκα που σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια!!! Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου και μου άρεσε και πάρα πολύ η φωτογραφία :)))))
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι, να'σαι καλά! :))))
    Πολλά φιλιά και καλώς σε βρήκα κι από εδώ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου !!!!!!!
    Πόλύ όμορφη η φωτογραφία σας να είστε πάντα έτσι μια αγκαλιά.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σε ευχαριστούμε που μας το χάρισες! Όλες οι απαντήσεις σου είχαν ενδιαφέρον. Παραλαμβάνουμε με χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χαίρεσαι το βραβείο και ευχαριστώ πολύ για την τιμή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η φωτογραφία σε ευχαριστω για την τιμή που έκανες και εσύ να χαίρεσαι τα βραβεία σου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις