Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Ένα ξεχασμένο βραβείο

οταν σου χαριζουν βραβεια και δεν τα παραλαμβανεις στην ωρα τους μετα το ξεχνας. ετσι εγινε και με αυτο το βραβειο.
ευχαριστω τη πεθεροπληκτη   Μαρια  και το blog της  φοβου τη πεθερα που μου το χαρισε πριν ενα μηνα. ας αρχισουμε

Το "Unpaixtable Blogger Award" δημιουργήθηκε από το all4blogs και οι κανόνες είναι οι εξής:

Στην αρχή της ανάρτησής σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το ιστολόγιό του.
Επ! Μη βαριέσαι! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις...
Οι έξι ερωτήσεις είναι όλες ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε συνδέσμους προς τα ιστολόγιά τους.
Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο... unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις!
Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award). Όταν το κάνεις, ενημέρωσε το all4blogs διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες.


1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
λεγομαι Γιωτα 
ειμαι κριος 
γεννηθηκα χαλκιδικη 
μενω θεσσαλονικη
Γράφω στο  Blogger

 2. Ποιο είναι το moto του blog σου?
οταν εχω εσενα ...μη φοβου κανενα.  και πιστευω οτι ισχυει


3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί?
 Σίγουρα θα ήταν ένα ομαδικό παιχνίδι. Χωρίς νικητές.

 4. Όταν γίνω διάσημη blogger, θα...
δεν θελω μια χαρα ειμαι στην ησυχια μου με λιγους και καλους.

 5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.  
Μικρή εξόρμηση στο Ναύπλιο και  Κέρκυρα..γαμηλιο ταξιδι


6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί?
καμια κατηγορια ο καθενας κανει οτι θελει  και γραφει οτι θελει.


7. Και η ερώτηση τηςΜΑΡΙΑς είναι: 

ΑΝ Η ΖΩΗ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΤΑΙΝΙΑ Ή ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;


αχ βρε Μαρια τι μου βαζεις τωρα;;;το βρηκα   ΤΟ  ΄΄ να εισαι εκει΄΄   του Μ. Χατζηγιαννη. ειναι το πρωτο τραγουδι που μου αφιερωσε ο συζηγος, πριν 8 χρονια.  


Η δική μου ερώτηση στην οποία θα πρέπει να απαντήσουν οι κοπέλες που θα πάρουν το βραβείο: 

πως αποφασισατε να ξεκινησετε το blogging;  ποιος σας παρακινησε;

και το βραβειο το δινω 


  1. http://trelokoritsa.blogspot.com/
  2. http://dreamkindergarten.blogspot.com/
  3. http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.com/
  4. http://xwrapaidiwn.blogspot.com/
  5. http://merrymarystories.blogspot.com/2013/11/blogger.html

7 σχόλια:

  1. καλλιο αργα παρα ποτε! :)
    συγχαρητηρια φιλη μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
    θα το κάνω πολύ πολύ σύντομα!!
    www.trelokoritsa.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα αγαπητή φίλη!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο που μου χάρισες!!! Με τιμά ιδιαίτερα!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ , αγαπητή μου φίλη !! Μεγάλη μου τιμή !! Καλή συνέχεια στις μπλοκοαναρτήσεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γαεια σου Γιωτα , συγχαρητηρια για το βραβειο που πηρες και σε ευχαριστω πολυ που μου το δινεις ! Θα τα λεμε συχνα, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
    ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ
    ΣΤΟ 4 ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ
    ΚΑΙ ΓΩ ΝΟΙΩΘΩ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΕΙΜΙΑ ΣΤΗ ΓΩΝΙΤΣΑ ΜΟΥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που με σκέφτονται καινούργιοι φίλοι!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις