Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

Πράξη αγάπης

Εμπνευσμένη από τη Γιώτα με το ημερολόγιο που μετράει  προς τα Χριστούγεννα με μια καλή πράξη αποφάσισα  να γράψω και εγώ την δική μου καλή πράξη.
Tελικά δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι σπουδαίο και τόσο μεγάλο για να ευχαριστήσεις τον συνάνθρωπο σου, αλλά μικρά καθημερινά πράγματα που ειναι  εξισου σημαντικά. 

θέλω να σας πω και εγώ τις δικές μου καλές πράξεις που πολλές φορές δεν τις επιδιώκεις αλλά σου έρχονται έτσι ξαφνικά. 
Ημασταν στο  mediterranean Cosmos  με τον κουμπάρο μας τον σύζυγο και το μικρο μας. Πήγαμε για καφέ σε μια από τις  καφετέριες και καθίσαμε. Κάποια στιγμή έσκυψα γιατί ο μικρός πέταξε κάτω το σκουφάκι του και ξαφνικά είδα ένα ακριβό πορτοφόλι γνωστής μάρκας κάτω από την καρέκλα μου.  Μόλις το είδα  είπα τον σύζυγο να παει να το παραδώσει στην ασφάλεια του cosmos. Ετσι και έγινε, το παρέδωσε, όμως έπρεπε να περάσει απο κάποιες διαδικασίες, κάτω από την επίβλεψη της κάμερας και την παρουσία 2 αντρών της ασφάλειας. Ανοιξαν το πορτοφόλι και άρχισαν και κατέγραφαν τι περιείχε μέσα. Κάποια στιγμή βρήκαν μια Κάρτα μέλους της κατόχου , που ήταν υπάλληλος μέσα από τα καταστήματα του cosmo  και συγκεκριμένα του sephora, τελικά κράτησαν τα στοιχεία του συζύγου μου και αυτό ήταν ο κάτοχος βρέθηκε. Η χαρά μου ήταν μεγάλη γιατί  τελικά βρέθηκε ο κάτοχος και πραγματικά ήταν ένα πορτοφόλι χρυσό, όχι δεν είχε χρήματα αλλά πολλές χρυσές  πιστωτικές. Φεύγοντας από την καφετέρια αγκάλιασα τον άντρα μου και του είπα κάναμε μια καλή πράξη σήμερα, Μόλις μπήκαμε στο αυτοκίνητο, χτύπησε το κινητό  του άντρα μου και απάντησε.  Ηταν η γυναίκα που είχε χάσει το  πορτοφόλι της. Τον ευχαριστούσε 5 λεπτά και καποια στιγμη  της λέει ο  άντρας μου, <<δεν το βρήκα εγώ αλλά η γυναίκα μου>>η γυναίκα κατευθείαν του ζήτησε να πάμε  στα sephora να μας  δει από κοντά.  Μόλις την αντικρίσαμε μας αγκάλιασε και μας ευχαριστούσε όλο το προσωπικό του sephora. Στο τέλος ειχε  κάτι για εμάς, μια μαγική τσαντουλα  που περιείχε  
  • ένα άρωμα για έμενα 
  • ένα άρωμα για τον σύζυγο 
  • μια κρέμα ματιών 
  • μια προσώπου 
  • αφρόλουτρο για εμένα 
  • αφρολουτρο για τον σύζυγο 
  • καμιά 20 αρια δειγματακια
  •  ένα νεσεσέρ 
  • καθρεφτάκι 
  • τσιμπιδάκι. 
Όταν τα είδα τρελάθηκα από τη χαρά μου. Τελικά   πείτε μου θα ήμουν χαρούμενη περισσότερο αν κρατούσα το πορτοφόλι της κυρίας; ΌΧΙ τώρα είμαι πολύ χαρούμενη για την πράξη μου αλλά και για τα αρώματα μου. 



σας χαιρετώ 

καλο βράδυ

32 σχόλια:

  1. Πόσο υπέροχο είναι αυτό που σας συνέβη!!! Ο Άγιος Βασίλης σας επισκέφτηκε νωρίτερα. Μπράβο βρε παιδιά . Τι ωραία !!! Πολύ χαίρομαι που ήμουν κατά κάποιον τρόπο η αφορμή. Ότι κέρδισες το αξίζει καιμε το παραπάνω. Τι ωραία να φεύγει έτσιμια χρονιά. Καλά και μυρωδάτα. Χριστούγεννα με τα αρώματα και τα καλούδια που σας χάρισαν. Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Γιωτα. Ο Αη Βασιλης ηταν γεναιωδωρος φετος και μυρωδατος. καλες γιορτες

      Διαγραφή
  2. Ειδες τι ομορφη αισθηση οταν κανουμε κατι καλο ? δεν αγοραζεται με τιποτε αυτο και ειναι στο χερι μας να το κανουμε συχνα, να εισαι καλα να χαιρεσαι τα δωρα σου και προπαντος την ευχαριτηση του ευχαριστω της κοπελας, καλα Χριστουγεννα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν αγοραζετε αυτη η αισθηση με τιποτα καλα χριστουγεννα και σενα φιλη μου

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Γιώτα ....έτσι μέρες που μόνο αγάπη πρέπει να υπάρχει έκανες μια καλή πράξη με αγάπη... και αυτό που είπες στο τέλος μου άρεσε ,έτσι είναι "Τελικά πείτε μου θα ήμουν χαρούμενη περισσότερο αν κρατούσα το πορτοφόλι της κυρίας; ΌΧΙ τώρα είμαι πολύ χαρούμενη για την πράξη μου αλλά και για τα αρώματα μου. "
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..Να περάσετε όμορφα άυριο με τους δικούς σας, υγεία αγάπη και ότι επιθυμείτε...η γέννηση του Χριστού μας να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων
    στο τέλος της αναρτησης φαίνεται μια γκρίζα παύλα δε φαίνεται η εικόνα που έβαλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δελφινακι μου γλυκο, αν το κρατουσα θα αξιζε μονο το πορτοφολι της κυριας. απο εκει και μετα δεν θα μπορουσα να χρησιμοποιησω τιποτα. καλο σου βραδυ και καλα να περασεις στην πανεμορφη κυπρο. φιλουθκια

      Διαγραφή
  4. Αν έκανες καλά ή άσχημα καλή μου Γιώτα αυτό θα σου το 'πει η κυρά-Συνείδηση... αυτή ντε, που είναι κι υπεύθυνη για τον ύπνο μας!Για την κυρία πάντως που το έχασε κι είναι απλή υπάλληλος σε κατάστημα "μυρωδικών", μ' έκανε να σκεφτώ πως δεν έχουμε ακόμα τόσο μεγάλη κρίση τελικά, όσο θέλουν κι επιμένουν να μας την παρουσιάζουν!Τ αποθέματα στις τράπεζες καλά κρατούν!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ να περάσετε με υγεία πάνω απ' όλα κι αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νικο μου δεν το σκεφτηκα ετσι, αλλα τι να κανουμε. κυρα συνειδηση μου ειναι μια χαρα και κοιμαμαι ησυχα το βραδυ, καλη χρονια σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, Χρόνια πολλά κ από μένα...
    Πάρα πολυ όμορφη ιστορία, ειδικά τέτοιες μέρες και εποχές που διανύουμε πρέπει να κάνουμε καλές πράξεις! Υπέροχο το blog σου, θα περνάω να τα λέμε και με γεια τα δωράκια σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Νατασσα και χρόνια πολλά. καλως ηρθες στην παρεα μας. καλη ξεναγηση σου ευχομαι!! καλη σου μερα

      Διαγραφή
  7. Χρονια πολλα και καλα,οι καλες πράξεις πάντα ανταμείβονται καποια στιγμή,και δεν εννοώ μονο υλικά,πέρα απο τα υλικά δώρα,το δώρο της ικανοποιησης οτι έκανες αυτό που έπρεπε νομιζω θα σε κανει για μια ζωή να αισθάνεσαι καλα,να έχεις μια ομορφη και γλυκιά χρονια ,φιλακιααααααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Νελη και καλως ηρθες στην παρεα μας. η συνειδηση παντως ειναι καθαρη

      Διαγραφή
  8. Το καλό, καλό φέρνει!
    Χρόνια πολλά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες. χρονια πολλα και καλη χρονια σου ευχομαι

      Διαγραφή
  9. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΕΙΡΗΝΗ Σ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπραβο σου! ειδες τελικα και η καλή σου πράξη ανταμοίφθηκε! ήρθα απο το πάρτυ του mama relax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπράβο σας!!!!! Έχεις την συνείδηση σου καθαρή! Μπράβο όμως και στην κοπέλα για τα δωράκια που σας έκανε σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης!! Ευτυχώς υπάρχει ανθρωπιά ακόμα στις μέρες μας!
    έρχομαι απο το πάρτυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι καλές πράξεις αμείβονται! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολλά μπραβο!!! Αυτη η ικανοποίηση όταν κάνεις το σωστό...αξία ανεκτίμητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο σου Γιώτα μου!! Το καλό πάντα φέρνει καλό ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα Γιώτα!! Να συνεχίσεις έτσι όλο το χρόνο και θα ανταμείβεσαι κάθε φορά- κυρίως συναισθηματικά! Σε φιλώ! Από το πάρτι του Mama Relax!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εκανες το σωστο και το σωστο παντα μας βγαζει σε καλο!!!! Μπραβο σας!!!!!
    Link party

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε είχα διαβάσει και όταν το έγραψες. Δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο. Μπράβο σας παιδιά! Πάντα τέτοια παραδείγματα να δίνετε στο παιδί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είδες Γιώτα μου, πόσο όμορφο ένιωσες;
    Και είναι ακριβώς όπως το είπες!
    Δεν θα χαιρόσουν περισσότερο αν κρατούσες το πορτοφόλι!!

    Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου στο πάρτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολλά πολλά μπράβο, έτσι είναι αυτή η αίσθηση χαράς που σου αφήνει μία καλή πράξη είναι ανεκτίμητη και κάθε χρυσό πορτοφόλι μπροστά της είναι μηδαμινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είδες τελικά...οι καλές πράξεις ανταμείβονται με κάποιον τρόπο, πάντα! Μπράβο σας! Να χαρείτε τα δωράκια σας! Καλή χρονιά, μόνο με καλές πράξεις...από το πάρτι του MamaRelax έρχομαι, λίγο καθυστερημένα λόγω ίωσης... φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι καλες πράξεις ανταμοιβονται! Μπράβο που εχεις καθαρη συνείδηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. που λένε κάνε το καλό και ρίχ'το στο γιαλό....κάτι ξέρουν!!
    Α...στο cosmos δούλευα στα φοιτητικά μου χρόνια!!! αναμνήσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις