Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017

23 εβδομάδων


Φτάσαμε στις 23 εβδομάδες. Άρα έχουμε καλύψει περισσότερο από το μισό και πρέπει να ομολογήσω πως ο καιρός αυτή τη φορά ΠΕΡΝΑΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ
Για μένα η εγκυμοσύνη τώρα μπαίνει στα καλύτερά της! Δηλαδή έχει ξεκινήσει ένα μήνα πριν....γιατί πιο πριν άσε μην μιλήσω
Tην προηγούμενη εβδομάδα κάναμε και την Β επιπέδου οπότε είμαστε 100 % σίγουροι ότι είναι αγόρι αν και το ξέραμε από την αυχενική. Οπότε προχωράω η αγορομανα



Στα άμεσα σχέδια μου είναι η καμπύλη ζαχάρου μπλιαχ

Μα τι βαρετή διαδικασία


και μιας και είδαμε ότι είναι αγοράκι δεν θα αγοράσουμε απολύτως τίποτα...καλά σχετικό είναι αυτό. ήδη αγόρασα κάποια μπιμπερό πιπιλες θηλές σφουγγάρι μπανιέρα και διάφορα ψιλολογiα που μας κόστισαν μόνο 100 ευρώ έχω να πάρω μια συρταριερα και πιο μετά μια ντουλάπα κατά άλλα δεν θα αγοράσω τίποτα απο ρουχαλάκια γιατί ο Γιάννης τα φόρεσε πολύ λίγο και στην ουσία είναι ολοκαίνουργια . Άσε που στον Γιάννη παρόλο που γεννήθηκε Καλοκαίρι μου κάνανε δώρο στο νοσοκομείο όταν ήμουν και μπουφάν και υπνόσακο και μπουφανακι χωρίς μανίκια και δεν τα φόρεσε ποτέ ο Γιάννης,  οπότε το νεογέννητο τώρα που θα γεννηθεί μέσα Νοέμβρη θα τα φορέσει...

Πάντως το έμβρυο κλωτσάει συνέχεια και οι κλωτσιές του είναι απαλές και γλυκιές, σε 2 μήνες θελω να δω αν θα λέω τα ίδια...



σας  χαιρετω η κοιλιτσα μου και έγω



Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις